25 lip 2009

Hej!

Pierwszy post na blogu powinien być powitaniem czytelników i opisaniem pokrótce zamieszczanej treści. Idąc zatem po kolei - witaj, drogi czytelniku/droga czytelniczko! Nie wiem, jak tu trafiłeś/aś; może pochwaliłem się komuś linkiem? W sumie to chyba nieistotne, ważne, byś czas spędzony na lekturze bloga nie uważał(a) za stracony.

Co będzie się znajdować na blogu? Krótkie recenzje gier, w które właśnie grałem, filmów, które obejrzałem, książek, które przeczytałem (choć tego niestety ostatnio u mnie jak na lekarstwo) itd. Nie jestem krytykiem ani profesjonalnym recenzentem, więc nie muszę się silić na obiektywizm. Podobno subiektywne opinie z charakterem czyta się lepiej niż grzeczne, umiarkowane opisy, więc takie będę starał się tu zamieszczać.

Lisia nora to nazwa mojej poprzedniej strony, którą hostował w 2007 roku u siebie mój znajomy (biorąc pod uwagę brak jakiegokolwiek kontaktu od jakichś dwóch lat powinienem raczej pisać "były znajomy"). Znajdowały się tam recenzje starych gier, a całość miała docelowo przypominać Hardcore Gaming 101. Ostatecznie znudziło mi się po czterech tekstach - pisanie dłuższych recenzji jest jednak dla mnie na dłuższą metę nużące - ale mam wciąż całość gdzieś na dysku. Teraz nastała pora na drugą wersję Lisiej nory, stąd "v2" w tytule.

Blog tworzę bardziej dla siebie niż dla innych, ale jeśli znajdziesz tu dla siebie coś ciekawego, nie omieszkaj zaglądać tu częściej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz